Freenyc清場 (爛尾文)

多謝各位陌生既朋友幫忙,原本諗住清幾件大物,叫做可以用吾洗浪費,吾係都會去垃圾站見。值錢賣得既老早賣晒,亦賣吾得幾多錢,反而蝕時間精神煩交收煩左個幾月。隨住要搬走嘅時間越黎越近,越黎越不安。

今個星期申請左大假,日日起身就係對住d 雜物執同掉,差吾多執兩袋帶走就掉一袋落樓(又要同日青懺悔,相逢恨晚)。星期二星期三我已經每日運一van行李雜物…搬左一半左右,間屋就同戰場一樣通處都係瓦礫同障礙物。一個人執一個人掉一個人搬一個人上落lift… 無人睇住啲野驚吾驚?吾驚,基本上成堆都好似垃圾,除左日青同kelvin之外應該無人會吼囉,比人罰$1500就會!

星期二,有個怪朋友叫我捐d 野比fb 吾知咩奇怪group(基本上佢叫我做乜我都會好似比鬼迷咁聽晒),話可以幫到人,自私的我先無咁好心,我只關心要幾多日先搬得完如期交樓,但朋友又一次落藥,我唯有聽命囉,係fb見到幾個電話,就求其whatsapp 左比日青同kelvin, “葵涌搬屋去荃灣清場煩腦緊,請問係吾係可以幫忙?”好快日青就真人語音打電話黎,我就將我既煩惱照直講,講左d咩吾知咩吾知點算…係吾有人可以幫手?答案係”我地吾係幫人搬屋架喎!”…咁我都明白既…

執完一輪就call van 車一
超短通知期,同日青傾預左我同kevin兩個搬得幾多就幾就算…

中午一開門,一堆人衝左入黎,日青同我打左個招乎,再估下邊個係kelvin, 估中!跟住搬床既搬床,雪洗吾知幾時已經吾見左,我同kevin拆個書架既時間,間屋已被洗劫一空囉。

好好人幫我掃埋垃圾… 重搬埋我自己一大堆行李雜物落樓上埋車…超額完成。

星期三,繼續執繼續掉,身水身汗但熱水爐已拆,無熱水…算…,第一van 試過夠力搬,第二van 就再貪心搬多d, 搬死罷就。下晝搬完一van,夜晚約左人交收,揸架綿羊, 托住9kg 水草泥去長沙灣,同魚友傾左一輪先返屋企,跟住再夜十點幾就約左魚友青衣交收水冷,中間有少少空閒時間,無咩想做,

係回旋處行極都錯,兜左好耐先中,中左回旋處出口,分叉口又錯,救命。去完青衣,再夜d 又約左人

日青話會接我呢個特急case,教我點開post  開album,就正式開始呢單麻煩野啦。Post 完相後,我個fb 響左成日!好驚,吾識覆,亦無時間覆!好多都要問日青幫手。夜晚十點幾我重係街外面,岩岩交收完最後值錢既魚缸水冷,陌生男子打黎,話單野有

問過佢會收咩吾收咩,日青話呢爛襪臭底褲都收!(定係臭襪爛底褲呢?有錯請指出) 第二日我第一次上去公社,攞左四個紙箱返黎,用左大半日拆左床/架/檯,執左幾箱我一定會垃圾站見既雜物,一直心諗住”吃力不討好”呢幾隻字…就咁掉掉掉落樓下一定最快。但數下手指我重有兩日時間,吾緊要啦,都趕得切。

星期四,一邊斷斷續續同日青
用左一個下晝都午洗既時間,結果完成左我幾日既工作量,結果我絕對係被大家幫助既一個

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

