壞車

點解要壞車,點解同一條大嶼山幹線可以斷兩次皮帶;點解要我兩年無出過山,一黎就自殘夜跑鳳凰山,點知通山都係人覺都無得訓先黎壞車。點解我可以半夜自己一路行山一路玩電話甘爽,到天光d 路人甲乙丙丁個個人吾似人,我就可以短褲拖鞋係個睡袋行出黎,轉個頭再訓過。點解有個女人好可愛甘問佢隊友,個度有舊野wow ,係吾係人黎,係吾係比朋友賴低係度。點解電話無晒電,已經特別買多一舊,我要問警察叔叔借電話先call 到拖車。點解呀sir 都話現場環境安全,你地工路管理隊一早發市又要甘好心一定要拖我去小蠔灣,我真心感激,但係我無電話用,小蠔灣鬼影都無我重驚。點解要星期日先黎壞,車行吾開ga,我又要今日去推壞車去車行。點解今日對腳痛好比當年行完毅行者,明明話左搭小巴吾洗行會搭左地鐵係荃灣地鐵行到荃灣碼頭行餐死。點解地鐵裝好晒月台閘門我都吾知架。點解去戲院換飛重要行甘遠,荃灣廣場,荃新天地1,如心廣場先到荃新天地2,令我明白無障礙斜路既重要。點解今朝先出場次,去到已經話換完。點解連返屋企都要追巴士車尾,腳痛跑吾到呀,我想返屋企啫。最後身處大快活,好快活甘飲埋杯可樂小冰就可以返上樓啦,真係越大鑊越快樂。吾知吾好問點解。

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

